Kwaliteit (indicator)

G

Kwaliteit (toelichting)

Jaarlijks krijgt Stichting Woerden Marketing subsidie van de gemeente om zich in te spannen voor de citymarketing van Woerden. In samenspraak met de gemeente worden jaarlijks een aantal thema's uit de agenda R&T uitgekozen waar dat jaar de marketingactiviteiten van de stichting op worden toegespitst. Dit jaar is gekozen voor de thema's beleefbaar boerenlandleven, beleefbaar erfgoed, recreatie voor iedereen, waterrecreatie en variatie in verblijfsconcepten.

Voor elk van deze thema's heeft in de loop van het jaar een campagne plaatsgevonden waarvan de resultaten in een halfjaarverslag en een jaarverslag aan ons zijn gerapporteerd.

Ook zijn we als gemeente aangesloten bij de Groene Hart samenwerking (AGW) en bij stichting Visit Utrecht Region. Ook hier wordt bij de daar uitgevoerde campagnes aansluiting gezocht bij onze agenda R&T. Zo zijn er dit jaar campagnes geweest aansluitend op onze thema's beleefbaar erfgoed (Hollandse Waterlinie, Limes, Ambachten, Kastelen en buitenplaatsen) en recreatie voor iedereen (fiets- en wandelroutes).